منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
سوالات استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش (1403)

سوالات استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش (1403)

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

دانلود نمونه سوالات + کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

دانلود نمونه سوالات + کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

تست هوش و استعداد معلمی

تست هوش و استعداد معلمی

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

گروه محصول -> -> آموزش ابتدایی

مقاله بهبود وضعیت انضباطی دانش آموزان



قیمت: ۳۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 32     کد محصول :6063      حجم فایل:162 KB      نوع فایل :ms-word



چکیده

اینجانب ………….. دارای مدرک ………………، معاون آموزشی مدرسه ………. شهرستان ………، دارای …………… سابقه خدمت در آموزش وپرورش هستم. شاکر خداوند مهربانی هستم که لطفش را هیچ‌وقت از بنده‌اش دریغ نمی‌ورزد و افتخار می‌کنم که بتوانم راهرو و ادامه دهنده راهه انبیا و اولیای الهی باشم و نور دانش و توانایی را در این دانش‌آموزان میهن اسلامی شعله ور نمایم.

با نام و یاد یگانه ایزد توانا از آنجا که مسأله اخلاق و تربیت از نظر اجتماعی و آموزشی و از دیدگاه دین مبین اسلام بسیار مورد اهمیت می‌باشد و اینجانب نیز نسبت به این موضوع حساسیت خاص خصوصاً در زمینهٔ دانش آموزان داشته‌ام و از آنجایی که رشته مورد تدریسم نیز دینی وعربی است که خود اخلاق و تربیت سرلوحه کارش می‌باشد و از جهت دیگر دانش آموزان کلاس دوم سال تحصیلی 91-92 را از این نظر ضعیف و کم انگیزه دیدم و برخی کارهای غیر هنجار از جمله تقلب در کلاس، بی انگیزگی در یادگیری و بی حوصلگی در تحمل کلاس و... در بین این دانش آموزان دیده می‌شد، بر آن شدم تا منشأ این مشکلات را پیدا کنم. و در این راه از راه‌های متفاوتی استفاده کردم و اقداماتی انجام دادم از جمله تهیه تعدادی عکس از وضع نامطلوب و مطلوب کلاس، گرفتن آزمون‌هایی در زمان وضع نامطلوب و مطلوب، گرفتن نظر دانش آموزان در هر دو شرایط، نظرخواهی از همکاران و مدیریت به طریقه پرسشنامه در رابطه با این موضوع، رفتن به اردو همراه با بچه‌ها در جهت رفع مشکل، تشکیل جلسه شورای اولیاء و مربیان این کلاس و کمک گرفتن از والدین این بچه‌ها. و با توجه به شواهد موجود و وقت اندکی که در این راه در اختیار داشتم شروع به کار کردم و متأسفانه آن تغییر شگرف حاصل نشد اما تغییرات نسبی بدست آمد.

 

مقدمه:

 توصیف وضعیت و تبیین مسئله»

اینجانب ………….. دارای مدرک ………………، معاون آموزشی مدرسه ………. شهرستان ………، دارای …………… سابقه خدمت در آموزش وپرورش هستم. شاکر خداوند مهربانی هستم که لطفش را هیچ‌وقت از بنده‌اش دریغ نمی‌ورزد و افتخار می‌کنم که بتوانم راهرو و ادامه دهنده راهه انبیا و اولیای الهی باشم و نور دانش و توانایی را در این دانش‌آموزان میهن اسلامی شعله ور نمایم.

با توجه به شواهدی که داشته‌ام مسئله مورد نظرم که مشکل اخلاقی و انضباطی و درسی دانش آموزان دوم است به قرار زیر می‌باشد:

1- در روزهای آغازین سال تحصیلی متوجه برخی بی انضباطی و بی انگیزگی‌هایی از جانب تعداد کثیری از دانش آموزان کلاس که حدود 25 نفر هستند شدم به حدی که این مسئله نوعی گریز و بیزاری از این کلاس به من القا کرد. اما بعد از دو سه جلسه متوجه شدم که دانش آموزان کمی آرام‌تر و متمایل تر به کلاس شده‌اند و کمی جو کلاس رو به دوستی و درس پیش می‌رود و به این نتیجه رسیدم که می‌توان از در دوستی با ایشان وارد شد و برای مثال یک مرتبه یکی از آن‌ها علیرغم قوانین مدرسه موبایل آورده بود که من علیرغم متوجه شدن چشم پوشی کردم و اگرچه شاید این کار من از نظر اولیای مدرسه جالب و صحیح نبود اما مرا در جلب اعتماد و دوستی بیشتر با ایشان یاری و آن‌ها را آرام تر کرد و متوجه شدم با مصالحت و دوستی می‌توان تا حدی مسئله را حل کرد ولی چگونه؟

2- طی چند ماه متوجه شدم که از طرف همکاران آموزشگاه هم به شدت از این کلاس انتقاد می‌شود و کارهایی را که دانش آموزان انجام می‌دهند خلاف مقررات مدرسه است مثل همان مسئله موبایل که ذکر شد. و همه همکاران یکصدا می‌گفتند دوم فلان و... ولی هیچ کس در صدد اصلاح وضعیت نابهنجار بر نمی‌آمد.

3- از جمله کارهایی که بچه‌ها سر کلاس انجام می‌دادند که جو کلاس را به هم می‌ریخت و باعث آزار می‌شد: (به گفتهٔ معلم ریاضی)

1- همواره امتحان‌هایی را که مشخص می‌کردم به بهانه‌های مختلف به تعویق می‌انداختند. همواره ابراز خستگی و بی حوصلگی و بی علاقگی به درس می‌کردند و با گفتن «خسته نباشید» و «آقا بس است» و «خسته شدیم» و... می‌خواستند کلاس را به مسائل غیر از مسئله درس بکشانند. گاهی عده ای بدون اجازه از جا بلند می‌شدند. راه می‌افتادند و نزد دوستان خود می‌رفتند و خوراک می‌خوردند یا از آینه و اسپری سر کلاس استفاده می‌کردند. در این زمینه چندین بار با ایشان برخورد کردم ولی نمی‌دانستم چه کنم تا جلو این بی نظمی‌ها را بگیرم و وضع را بهبود بخشم.

شخصاً تصمیم گرفتم کاری را در زمینه حل مشکل این کلاس انجام دهم و برای این کار با راهنمایی یکی از همکاران ابتدا از وضعیت نامطلوب کلاس جهت مستندسازی عکس‌هایی تهیه کردم و دیگر اینکه پرسشنامه‌هایی را به دانش آموزان ارائه دادم که متأسفانه بی انگیزگی و بی علاقگی در حل این سؤالات حتی در بین ایشان موج می‌زد. متأسفانه نمونه این پرسشنامه را به جهت بی تجربگی در کار نگه نداشتم و این پرسشنامه موجود نیست.

قدم بعدی گرفتن یک آزمون کوتاه در زمان وضعیت نامطلوب بود که در زمان انجام این آزمون یکی از بچه‌ها با بهانه بیماری بعد از پخش شدن سؤالات پرسشنامه خود را با گستاخی روی میز گذاشت و گفت: من امتحان نمی‌دهم. وقتی چرایی کارش را جویا شدم با بی تفاوتی شانه‌ها را بالا انداخت و گفت: بیمار بودم (تمارض) و یکی دیگر از آن‌ها گفت درس نخوانده و باز امتحان نداد و دیگران هم که نشسته بودند و مثلاٌ امتحان می‌دادند شروع به تقلب کردند. خواستم آن‌ها را از هم جدا کنم که با عکس العمل مواجه شدم که برخواستند، قهر کرده و برگ خود را روی میز گذاشتند و رفتند و گفتند امتحان نمی‌دهند. اینگونه مسائل مرا بر آن داشت تا در رفع مشکل این کلاس با همکارانم در صدد حل مشکل برآیم. و اینگونه شروع کردم:

 

شواهد 1

در اولین گام برای شواهد 1 کلاس دوم پرسشنامه ای تهیه کردم و با طرح 5 سؤال به دانش آموزان نظرات ایشان را راجع به چگونگی رفتارها و نگرش و برنامه‌هایی که برای آینده خود دارند پرسیدم و شواهدی تهیه کردم. اما متأسفانه چنانکه قبلاٌ نیز ذکر شد این شواهد موجود نمی‌باشد اما پاسخ‌های ایشان به این پرسشنامه بسیار مأیوس کننده بود. اما پرسشنامه دوم را مدتی بعد از شروع کار به ایشان دادم.

با توجه به پاسخ‌هایی که دانش آموزان به پرسش نامه دادند اینگونه نتیجه گیری کردم که پاسخ اکثریت بچه‌ها به سؤال «انگیزه و هدف از آمدن به مدرسه» هدف‌های خوب و ارزشمندی چون رفتن به دانشگاه و مفید بودن به حال خود و جامعه بود یا حداقل هدف ایشان ادامه تحصیل بود. از این پاسخ بچه‌ها با آن اخلاق و بی انگیزگی که از آن‌ها سراغ داشتم بسیار تعجب کردم و برایم جالب بود. البته ناگفته نماند که در پرسشنامهٔ اول بچه‌ها در پاسخ به این سؤال بیشتر گفته بودند هدفشان وقت گذرانی و تنوع است. پس در پاسخ آن‌ها به سؤال اول تقریباٌ چنین برداشت کردم که بچه‌ها حتماٌ انگیزه‌های خوبی برای درس خواندن دارند ولی عوامل دیگری چون جو مدرسه، دبیران، کتب درسی، اولیاء و... باعث اینگونه بی انگیزگی ایشان شده است. البته در این نوبت هم بودند دانش آموزانی که در جواب این سؤال گفته بودند حقیقتش نمی‌دانند چرا به مدرسه می‌آیند یا برای گذراندن وقت و... ولی اکثریت انگیزه‌های خوبی داشتند.

در پاسخ به پرسش «چرا بیشتر مواقع در کلاس ابراز خستگی و بی حوصلگی می‌کنند؟» عده ای زنگ آخر بودن بعضی دروس را بهانهٔ بی حوصلگی و خستگی قرار دادند. عده ای روش تدریس را دوست نداشتند، گروهی از خود درس بدشان می‌آمد، برخی کتاب را حجیم می‌دیدند و تعداد کمی هم عوامل بیرونی چون افکار و مشکلات خارجی (خانواده و...) را دخیل بر بی حوصله بودن سر کلاس می‌دانستند. با توجه به جمع بندی پاسخ‌های بچه‌ها به این پرسش به این نتیجه رسیدم که با تغییر روش تدریس و متنوع کردن کلاس حداقل کاری که می‌توانم و از دست من ساخته است را انجام دهم تا به بهبود این وضع کمک کنم. و اتفاقاٌ چنین هم شد و تا حدی با تغییر روش به هدفم رسیدم.

در جواب سؤال «رابطه با اولیاء» بچه‌ها اکثراٌ ٌمی گفتند که روابط خوبی با اولیائشان دارند و از آنجایی که پرسشنامه‌ها بی نام بود چند نفری هم که نوشته بودند رابطه خوبی ندارند را نتوانستم پیدا کنم و با اولیائشان صحبت کنم. به جز یک مورد که نوشته بود رابطه‌اش با مادرش افتضاح است که اتفاقی متوجه شدم پرسشنامه چه کسی است، از او خواستم به مادرش بگوید بیاید تا با او صحبت کنم. مادرش آمد و وقتی با او صحبت کردم از حرف‌هایمان به این نتیجه رسیدم که فقط حساسیت‌های مادرانه و دلسوزانه مادر و شرایط سنی آن دانش آموز است که تصور می‌کند رابطه‌اش با مادرش بد است. در پاسخ به سؤال «نظر شما در رابطه با معلم‌هایتان چیست؟» اکثریت نظر منفی داشتند که با توجه به پاسخ‌های پرسشنامه همکاران نیز به این نتیجه رسیدم که متقابلاٌ همکاران هم نظر خوبی نسبت به بچه‌ها ندارند.

مشاهده کردم بچه‌ها در پاسخ به سؤال «چه برنامه ای برای آینده خود دارید؟» اکثراٌ ایده‌ها و برنامه‌های خوبی داشتند مثل رفتن به دانشگاه، سر کار رفتن و پولدار شدن، ازدواج و... دانستم که باید به دنبال عوامل مخرب و موانع راه ایشان گشت و آن‌ها را از بین برد تا بچه‌ها به هدف‌های درستشان هدایت شوند.

و در پاسخ به سؤال آخر نظر اکثر بچه‌ها نسبت به درس زبان فارسی که قسمت خشک و خسته کننده (به قول دانش آموزان و حتی گاهی اکثر همکاران رشته دینی) این بود که این درس بد و خسته کننده است ولی از سر لطفی که به اینجانب داشته‌اند نظر مثبت (وگاه منفی) نسبت به نحوه تدریس و شخص من داشتند بر آن شدم نقاط ضعف خود را پیدا کرده و اصلاح نمایم.

پس از آن از وضع نامطلوب کلاس عکس‌هایی گرفتم که زمان گرفتن عکس‌های بچه‌ها متوجه شدند. برخی به طنز می‌گفتند خانم برای روزنامه می‌خواهید؟ گاهی ژست می‌گرفتند و از من می‌خواستند از آن‌ها عکس یادگاری بگیرم و شور و شوق و هیجانی در آن‌ها ایجاد شد. برخی می‌گفتند خانم مشکوک شدید از ما عکس می‌گیرید می‌خواهید برای چی؟...

بعض از دبیران اذعان می‌کردند در حین تدریس بچه‌ها پنهانی یا به وضوح و راحت سر کلاس غذا می‌خورند و این خوردن باعث حواس پرتی می‌شود.

 نمی‌دانستم با ایشان چه کنم. با مشورت با مدیر محترم مدرسه به این نتیجه رسیدم که اینگونه با ایشان مقابله کنم که خوراکی را بدون بحث از آن‌ها بگیرم در گوشه ای از کلاس بگذارم و بعد از تمام شدن کلاس آن‌ها را دعوت به خوردن کنم و این کار اتفاقاٌ جواب مثبت داد. من این پیشنهاد را به همه همکاران ابلاغ کردم.

فهرست مطالب
چکیده 1
«مقدمه : 2
توصیف وضعیت و تبیین مسئله» 2
شواهد 1 5
تعریف مفاهیم و واژگان کلیدی 10
یافته های علمی 10
پیشینه تحقیق 13
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها: 15
اجرای راهکار های پیشنهادی و نظارت بر آنها: 17
گردآوری شواهد 2: 22
ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار: 23
ارائه راه حل  های پیشنهادی وبررسی راه حل ها 23
منابع 28
 
برچسب ها:اقدام پژوهی  اقدام پژوهی بصورت ورد  اقدام پژوهی آماده  اقدام پژوهی کامل بصورت ورد  اقدام پژوهی مقطع دبیرستان  اقدام پژوهی مقطع ابتدایی  اقدام پژوهی مقطع راهنمایی  اقدام پژوهی تدریس  اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد  تجربیات و اقدام پژوهی  اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی  اقدام پژوهی دبیر  سایت اقدام پژوهی  فروشگاه علمی آسمان سایت اقدام پژوهی ها  کافی نت آسمان سایت اقدام پژوهی  بزرگترین سایت اقدام پژوهی در ایران  تجربیات مدون دبیران  اقدام پژوهی همه مقاطع  اقدام پژوهی انضباط دانش اموزان  اقدام پژوهی حل مشکل انضباط دانش اموزان  اقدام پژوهی انضباط در مدرسه  اقدام پژوهی نظم و انضباط در مدرسه  اقدام پژوهی انضباطی  اقدام پژوهی بی انضباطی دانش آموزان  اقدام پژوهی بی انضباطی  اقدام پژوهی درباره بی انضباطی  اقدام پژوهی در مورد بی انضباطی  اقدام پژوهی با موضوع بی انضباطی  اقدام پژوهی انضباط  اقدام پژوهی انضباط دانش آموزان  اقدام پژوهی نظم و انضباط  اقدام پژوهی در مورد انضباط  اقدام پژوهی با موضوع انضباط  اقدام پژوهی در مورد نظم و انضباط  انضباط دانش آموزان  انضباط دانش آموزان ابتدایی  نظم و انضباط دانش آموزان  انضباطی دانش آموزان  انضباط دانش آموز  مقاله انضباط دانش آموزان  نمره انضباط دانش آموزان  انضباط در دانش آموزان  اقدام پژوهی انضباط دانش آموزان  انضباط دانش آموزان در مدرسه  دفتر انضباطی دانش آموزان ابتدایی  مقررات انضباطی دانش آموزان ابتدایی  فرم انضباطی دانش آموزان ابتدایی  بی انضباطی دانش آموزان ابتدایی  تعهدنامه انضباطی دانش آموزان ابتدایی  نظم و انضباط در دانش آموزان ابتدایی  نظم و انضباط دانش آموزان در مدرسه  نمره انضباط دانش آموز  نظم و انضباط دانش آموزان ابتدایی  نظم و انضباط در دانش آموزان  نظم و انظباط دانش آموزان  نظم و انضباط دانش آموز  مقررات انضباطی دانش آموزان  فرم انضباطی دانش آموزان  دفتر انضباطی دانش آموزان  تعهدنامه انضباطی دانش آموزان  موارد انضباطی دانش آموزان  مشکلات انضباطی دانش آموزان  مسائل انضباطی دانش آموزان  دفتر انضباطي دانش آموزان  مقاله در مورد انضباط دانش آموزان  بی انضباطی در دانش آموزان  افزایش انضباط در دانش آموزان  
محصولات مرتبط
سوالات ضمن خدمت پدافند زیستی راهبردی

سوالات ضمن خدمت پدافند زیستی راهبردی

قیمت: 129,000 ريال کد فایل:36034
دانلود سوالات ضمن خدمت آزمون پدافند زیستی راهبردی با پاسخ فایل pdf دوره آموزشی سوالات آزمون پدافند زیستی راهبردی | دانلود سوالات آزمون ضمن خدمت آزمون پدافند زیستی راهبردی سموم زیستی تغییر یافته عوامل زیستی مصنوعی✅ مواد فعال زیستی (مواد هورمونی) عوامل زیستی دوقلو    .15 انتشار عواملزیستیبه واسطه حوادث طبیعی، اقدامات بیوتروریستیویا حمله زیستیتوسط کشورهاي متخاصم، سرمایه هاي انسانی و سرمایه هاي ملی زیستی دچار خسارت و آسیب...
تست های آمادگی آزمون جامع اصلح آموزگاری

تست های آمادگی آزمون جامع اصلح آموزگاری

قیمت: 0 ريال کد فایل:36030
دانلود تست های آمادگی آزمون جامع اصلح آموزگاری سوالات دروس فرهنگی ویژه قبول شدگان آموزش و پرورش دانلود کاملترین بسته نمونه سوالات دروس فرهنگی ویژه قبول شدگان آموزش و پرورش ( آزمون اصلح ) ماده 28 تست های آمادگی آزمون جامع اصلح آموزگاری دانلود رایگان سوالات آزمون اصلح برای مهارت آموزان ماده ۲۸ پکیج زیر شامل دارای ۲۷۵ امتیاز در آزمون اصلح: تست های آمادگی آزمون جامع اصلح آموزگاری تست های آمادگی آزمون جامع...
دانلود سوالات دروس فرهنگی ویژه قبول شدگان آموزش و پرورش

دانلود سوالات دروس فرهنگی ویژه قبول شدگان آموزش و پرورش

قیمت: 0 ريال کد فایل:36029
دانلود سوالات دروس فرهنگی ویژه قبول شدگان آموزش و پرورش دانلود کاملترین بسته نمونه سوالات دروس فرهنگی ویژه قبول شدگان آموزش و پرورش ( آزمون اصلح ) ماده 28 پکیج زیر شامل دارای ۲۷۵ امتیاز در آزمون اصلح:   🔻300 تست آشنایی با فن بیان و سخنوری 🔻250 تست آشنایی با مخاطرات محیطی  🔻400 تست آشنایی با هنرهای تجسمی 🔻150 تست آشنایی با مفاهیم قرآنی 🔻300 تست آشنایی با برنامه ریزی فرهنگی 🔻250 تست آشنایی با بیانیه گام دوم انقلاب 🔻200...
دانلود رایگان سوالات استخدامی مربی پرورشی 1402

دانلود رایگان سوالات استخدامی مربی پرورشی 1402

قیمت: 0 ريال کد فایل:36028
دانلود رایگان سوالات استخدامی مربی پرورشی 1402 دانلود رایگان سوالات استخدامی مربی پرورشی 1402 دانلود نمونه استخدامی آموزش و پرورش سال 1402  رایگان اصل سوالات دبیری و هنرآموز ابتدایی عمومی  منابع اختصاصی  تخصصی مربی پرورشی تربیتی سوالات استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش در سال 1402 شامل سوالات و جزوات عمومی، اختصاصی و تخصصی به همراه اصل دفترچه فراگیر و هدیه ویژه استخدام آینده. دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی مربی امور...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

حجم:43414KB | بازدید :128

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش آزمون استخدامی سال 1402 شامل تمامی سوالات راهنمای معلمی دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش شامل موارد زیر می باشد: راهنمای معلم قرآن پایه اول تا ششم  راهنمای معلم هدیه‌های آسمانی پایه سوم  راهنمای معلم...

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

حجم:43406KB | بازدید :128

دانلود بسته سوالات راهنمای معلم مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ + تمام دروس    دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ دانلود بسته سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و...

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

حجم:43406KB | بازدید :131

دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 با بیش از 500 سوال با پاسخ + سوالات حیطه تخصصی + سوالات راهنمای معلم تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش + دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های...

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

حجم:43406KB | بازدید :159

دانلود سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ شامل تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی 1402 -سوالات کتاب راهنمای معلم - دانلود سوالات منابع حیطه...

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

حجم:38267KB | بازدید :5720

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن سلولهای زایای ابتدایی (پریموردیال) تکامل با لقاح آغاز می شود. لقاح روندی است که طی آن گامت مرد( اسپرم ) و گامت زن (اووسیت) با هم یکی می...

سوالات آزمون راهبران آموزشی

سوالات آزمون راهبران آموزشی

سوالات آزمون راهبران آموزشی

حجم:30962KB | بازدید :251

سوالات آزمون راهبران آموزشی   این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات آزمون راهبران آموزشی محتویات بسته نمونه سوالات آزمون راهبران آموزشی :   پکیچ سوالات ارزشیابی...

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

حجم:30444KB | بازدید :22

دانلود کاملترین و بینظیرترین سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات راهنمای معلم زبان انگلیسی تمامی پایه ها با پاسخنامه + منابع رایگان آزمون استخدامی دبیری زبان انگلیسی + اصل سوالات 1402 سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402...

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

حجم:25031KB | بازدید :3679

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس با فرمت ورد و قابل ویرایش و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار قبولی ۱۰۰درصد را ما تضمین میکنیم. کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس   جزوه کامل...